Monday, July 2, 2012

Banyo aksesuarları

Evin en ufacık detayının bile içime sinmesi lazım...





Bugün tesadüfen Tepehome'a uğradık annemle. Ne zamandır gittiğimiz yerlerde bakınıyordum ama hiç istediğim gibi banyo aksesuarına rastlamamıştım. Bugün alışverişe çıkma sebebimiz çok farklıydı ama banyo aksesuarlarını alıp geldim denk geldi iyi de oldu.






Bunlar büyük banyo için.. Takımın tamamını almadım neye ihtiyacım olabileceğini düşünüp ona göre aldım. Zaten tek tek satılıyor.




















Bunlar da ebeveyn banyosu için daha cicili bicili.. Banyo paspaslarını da daha önceden almıştım aksesuarlar da onlara uyumlu oldu.

















Bazen yorumlar alıyorum zevkini çok beğeniyorum diye, işin sırrı biraz annemin kızı olmamdan dolayı.. Hatun da inanılmaz zevk vardır, çok araştırır, çok inceler, çok düşünür, doğuştan gelen bir ilgisi ve yeteneği var böyle konularda. Eeee bir de üstüne mimar annesi oldu daha ne olsun =)






Sevgiler.. Mutlu haftasonları..

No comments:

Post a Comment